🇭🇺
A „Crash – Próbád ki! Meggyőz!” projekt alapötletét az Amerikai Egyesült Államokban futó “The Seat Belt Convincer” nevű program szolgáltatta, melynek célja a közönség nevelése demonstratív eszközökkel a biztonsági öv használatának a fontosságáról.
Mivel egy nagyon hatékony nevelési eszköznek bizonyult ez a módszer, amely több ezer intézményben volt bemutatva, valamint a romániai erre vonatkozó sötét statisztikáit figyelembe véve arra ösztönzött bennünket, hogy ezt a programot Romániában is elindítsuk.
- Bizonyítja a biztonsági öv használatának fontosságát
- Egy egyszerű mód arra, hogy a közönség megtapasztalja milyen erőknek van kitéve egy 8-16 km/órás ütközés során
🇷🇴
Proiectul „Crash – Încearcă! Te convinge!”, este un proiect conceput şi realizat pentru prima dată în SUA sub denumirea “The Seat Belt Convincer” cu scopul de a educa publicul asupra beneficiilor aduse de folosirea centurilor de siguranţă, chiar şi la coliziunilor minore.
Fiind o modalitate foarte eficientă de prezentare şi simulare, acesta a fost prezentată în mii de licee, şcoli, în cadrul unor companii, comunităţi şi diverse evenimente sociale, culturale cu un success enorm şi o popularitate mare în întreaga lume.
Rezultatele obţinute prin intermediul acestui program şi statisticile din Romania în legătură cu nefolosirea sau folosirea neregulamentară a centurii de siguranţă ne-au îndemnat în demararea programului “Crash – Încearcă! Te convinge!” şi în România.
- Demonstrează importanţa folosirii centurii de siguranţă.
- Este o modalitate simplă prin care publicul poate simţi folosul real al acesteia la un impact de doar 8-16 km/h
Funcționarea simulatorului
- Pasagerii vor ocupa scaunul când aceasta este în partea superioară a rampei şi îşi vor pune centura de siguranţă. Dacă acesta este greşit folosită, operatorul convingătorului le va face un instructaj de folosire corectă a acesteia, urmată de partea de rulare şi coliziune la o viteză de 8-16 km/h.
- În momentul coliziunii pasagerii vor avea prilejul să experimenteze realul scop şi utilitatea folosirii centurii de siguranţă, chiar şi la o viteză de doar 8-16 km/h.